DARILO ob vsakem nakupu

POGOJI POSLOVANJA

1. SPLOŠNO

 

Pogoji poslovanja spletne prodaje so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, priporočili gospodarske zbornice Slovenije in splošnimi kodeksi elektronskega poslovanja.

Pred uporabo spletne trgovine, vas vabimo, da pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. V kolikor se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine.

 

PODATKI O PODJETJU:

AS-Lashes, trgovina s kozmetiko, Anton Skodič s.p.

Kidričeva ulica 17

3310 Žalec

Slovenija

E-pošta: shop@as-lashes.si

GSM: 00386 (0)51 840 937

Davčna številka: SI24169773

Matična številka: 6649360000

IBAN: SI56 6100 0001 7394 581

 

Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: 24. 7. 2014

2. DOSTOPNOST INFORMACI

Ponudnik se zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:

– ime in sedež podjetja,

– kontaktni podatki, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, telefon),

– bistvene značilnosti blaga,

– cene blaga,

– časovna veljavnost ponudbe,

– pogoji dostave oziroma morebitni stroški dostave,

– način plačila in dostave, vključno z rokom dobave,

– pravica do odstopa od pogodbe vključno z opisom postopka ob pritožbi.

3. REGISTRIRANI UPORABNIKI

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

4. POGODBA

Sklenjena pogodba (naročilo) med potrošnikom in prodajalcem je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika (AS-Lashes, trgovina s kozmetiko, Anton Skodič s.p.) in vam je dostopna v vsakem trenutku v vašem uporabniškem profilu. Dostop do uporabniškega profila je možen le z uporabo uporabniškega imena in gesla.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki +386 51840937 ali na elektronskem naslovu shop@as-lashes.si.

5. PONUDBA IN CENE

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spreminja ter ažurira hitro in pogosto. 

Vse cene v spletni trgovini so navedene v € (evrih) brez stroškov poštnine.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Za veljavnost cen so potrebne tudi skladnosti plačila z navedenimi načini plačila ter pod splošnimi pogoji poslovanja. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.

Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Popusti in akcije se NE seštevajo.

6. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik si lahko prenese obrazec za odstop od pogodbe in ga v roku pošlje ponudniku. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in neuporabljeno v originalni embalaži.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo vplačila bomo izvršili na TRR kupca, ki ga je kupec dolžan sporočiti pri odstopu od pogodbe oziroma podatke priložiti vrnjenim artiklom.

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe obvezno sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Pošiljk z odkupnino, brez vnaprejšnjega dogovora ne sprejemamo, prav tako ne odgovarjamo za stroške, ki bi lahko s tem nastali.

 

Izključitev pravice do odstopa od pogodbe

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:

  • o dobavi blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl embalažo,
  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • o blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe.

Prejet izdelek mora potrošnik vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelkov po odstopu od pogodbe ne sme uporabljati.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja izdelka. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

7. REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo ali v drugo primerno embalažo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

V kolikor ugotovite kakršnekoli težave s prejetim paketom ali izdelkih v njem (napačna količina, napačno blago), nas o razlogu za reklamacijo čim prej obvestite preko elektronske pošte shop@as-lashes.si.

8. NESKLADNOST BLAGA

Trgovec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.


Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil trgovca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal.

9. ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Stvarna napaka (izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo) se šteje, če je na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

O morebitni stvarni napaki mora kupec skupaj z natančnim opisom obvestiti prodajalca v zakonsko določenem roku, tj. v roku dveh mesecev od odkritja napake, in prodajalcu omogočiti pregled izdelka. 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če zamenjava izdelka ali odprava napake nista mogoči, ima potrošnik pravico do vrnitve dela plačanega zneska v sorazmerju z napako. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Fotografije izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja dostavljenih izdelkov. Predvsem pri novostih v prodajnem programu lahko pride do večjih sprememb na embalažah izdelkov. Taka odstopanja se ne štejejo za stvarne napake.

Če je izdelek vrnjen zaradi stvarne napake, stroške vračila krije prodajalec.

Pravice potrošnika se prekinejo, ko potečeta dve leti od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

10. GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih. 

Potrošnik mora upoštevati vsa priložena opozorila in opozorila na embalažah izdelkov. Jamstvo prodajalca je izključeno, če kupec z izdelki ne ravna oz. jih ne uporablja skladno z navodili.

Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko. Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga.

Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

11. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

9. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@as-lashes.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

IZJAVA O PIŠKOTKIH

Piškotki niso nič novega, vsi obiskovalci spletnih strani imamo na svojih računalnikih, tablicah, mobitelih shranjenih že veliko piškotkov z različnih spletnih strani. Novo je zgolj to, da z novo zakonodajo (ZEKom-1) prihaja do sprememb o obveščanju oz. soglašanju obiskovalcev z njihovo uporabo.

1. KAJ SO PIŠKOTKI?

So male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.

2. ZAKAJ SO PIŠKOTKI POTREBNI?

So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.

3. NEKAJ KONKRETNIH PRIMEROV UPORABE PIŠKOTKOV:

  • za boljšo uporabniško izkušnjospletne strani obiskovalcem prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiske,
  • za shranjevanje izbire pri ustvarjanju ožjega izbora naprav in ponudbe ter njihove primerjave,
  • na delih spletnih mestih, kjer je potrebna prijava, vas ohranimo prijavljene,
  • za prepoznavanje vaše naprave (računalnik, tablica, mobitel), ki omogoča prilagajanje prikaza vsebine vaši napravi,
  • zaspremljanje obiska, kar omogoča preverjanje učinkovitosti prikaza vsebin in ustreznosti oglasov ter stalno izboljšavo spletnih strani,
  • za delovanje določenih storitev so nujni (npr. spletne banke, spletne trgovine in druge oblike e-poslovanja …).

Obvezni / nujni piškotki tega spletnega mesta:

Seznam…..

4. UPRAVLJANJE S PIŠKOTKI

Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke. Delovanje spletnega brskalnika lahko spremenite v nastavitvah, tako da računalnik piškotke zavrne ali da prejmete opozorilo, preden se piškotek shrani. Namestitev piškotkov lahko v brskalniku tudi popolnoma preprečite za vse obiskane spletne strani. Piškotke, ki so že shranjeni na vašem računalniku, lahko izbrišete.